Warto zobaczyć

Folie Wylewane do Druku

Folie wylewane tworzą jedną z trzech podstawowych grup folii wykorzystywanych do tworzenia materiałów reklamowych. Ich największą zaletą jest bardzo duża plastyczność oraz elastyczność, dlatego można je wykorzystywać do wszystkich rodzajów powierzchni, nie tylko płaskich, ale też profilowanych, pofałdowanych i nitowanych. Folie wylewane mają długą trwałość, są wytrzymałe na uszkodzenia mechaniczne, a także odporne na niekorzystny wpływ czynników zewnętrznych. Dzięki takim właściwościom można je aplikować na powierzchnie zewnętrzne. Ich główne przeznaczenie to oklejanie pojazdów. Wszystko dzięki ich doskonałym parametrom rozciągania i długookresowości.

Właściwości i zastosowanie folii wylewanych

Folia wylewana wykazuje trwałość do ok. 10 lat. To długi okres, który może być jednak krótszy w przypadku wyboru złej jakości folii i kleju. Dzięki najlepszym klejom można stosować folie wylewane przy najbardziej skomplikowanych projektach, jak pełno powierzchniowe oklejanie samochodów czy też trwałych grafik identyfikacyjnych i korporacyjnych. Niektóre folie wylewane dla łatwości aplikacji mają dodatkowo kleje permanentne, które cechują się opóźnioną adhezją. Dzięki zastosowaniu kleju kanalikowego Air Flow, z łatwością unikniemy ryzyka powstawania pęcherzyków powietrza. Folie występują w szerokiej palecie kolorów. Producenci wciąż zaskakują nas swoimi pomysłami, chcąc zaoferować coś nowego i mało spotykanego, jak też skutecznie odwzorowywać aktualne trendy. Folia wylewana ma też różne wykończenia, jak: mat, połysk czy wykończenie perłowe.

Folia wylewana: cena warta doskonałej jakości

Folie wylewane są nie tylko wykorzystywane do aplikacji na samochody, ale też inne powierzchnie reklamowe, przede wszystkim zewnętrzne. Dodatkowo zaleca się zalaminowanie zadruku laminatem wylewanym, który wykazuje się tymi samymi właściwościami co folie wylewane. Cena foli zależna jest przede wszystkim od długości rolki, szerokości, grubości, trwałości, obecności kleju oraz wykończenia i koloru. Sprawdź także inne folie dostępne w ofercie naszego sklepu, takie jak folie polimerowe czy folie adhezyjne.

Rozwiń

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie i plików cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług i pokazywać Ci reklamy związane z Twoimi preferencjami, analizując Twoje nawyki nawigacja. Aby wyrazić zgodę na jego użycie, naciśnij przycisk Akceptuj.

Preferencje dotyczące plików cookie

Funkcjonalne pliki cookie
Nie
Tak
Funkcjonalne pliki cookie są bezwzględnie niezbędne do świadczenia usług sklepu, a także do jego prawidłowego działania, dlatego nie ma możliwości odmowy ich użycia. Umożliwiają one użytkownikowi poruszanie się po naszej stronie internetowej i korzystanie z różnych opcji lub usług, które na niej istnieją.
Cookie Dostawca Przeznaczenie Termin ważności
PHP_SESSID fabermedia.pl Plik cookie PHPSESSID jest natywny dla PHP i umożliwia stronom internetowym przechowywanie zserializowanych danych o stanie. Na stronie internetowej służy do ustanowienia sesji użytkownika i przekazania danych o stanie poprzez tymczasowe ciasteczko, które jest powszechnie znane jako ciasteczko sesyjne. Te pliki cookie pozostaną na Twoim komputerze tylko do momentu zamknięcia przeglądarki. Sesja
PrestaShop-# fabermedia.pl Jest to plik cookie, którego Prestashop używa do zapisywania informacji i utrzymywania otwartej sesji użytkownika. Umożliwia zapisywanie informacji takich jak waluta, język, identyfikator klienta między innymi danymi niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania sklepu. 480 godziny
rc::a Google Służy do odczytywania i filtrowania żądań od botów. Uporczywy
rc::c Google Służy do odczytywania i filtrowania żądań od botów. Uporczywy
Reklamowe pliki cookie
Nie
Tak
To te, które zbierają informacje o reklamach wyświetlanych użytkownikom serwisu. Mogą być anonimowe, jeśli zbierają tylko informacje o wyświetlanych powierzchniach reklamowych bez identyfikacji użytkownika lub spersonalizowane, jeśli zbierają dane osobowe użytkownika sklepu przez osobę trzecią, w celu personalizacji wspomnianych powierzchni reklamowych.
Cookie Dostawca Przeznaczenie Termin ważności
ads/ga-audiences Google Te pliki cookie są używane przez Google AdWords do ponownego angażowania użytkowników, którzy mogą przekształcić się w klientów na podstawie zachowania użytkownika online w różnych witrynach. Sesja
fr Facebook Używany przez Facebooka do dostarczania serii produktów reklamowych, takich jak licytowanie w czasie rzeczywistym od reklamodawców zewnętrznych. 3 miesiące
tr Facebook Używany przez Facebooka do dostarczania serii produktów reklamowych, takich jak licytowanie w czasie rzeczywistym od reklamodawców zewnętrznych. Sesja
yt-remote-session-name youtube.com Przechowuje preferencje odtwarzacza wideo użytkownika za pomocą osadzonego wideo YouTube. Sesja
_fbp Facebook Używany przez Facebooka do dostarczania serii produktów reklamowych, takich jak licytowanie w czasie rzeczywistym od reklamodawców zewnętrznych. 3 miesiące
Analityczne pliki cookie
Nie
Tak
Zbierają informacje o tym, jak użytkownik przegląda sklep, zwykle anonimowo, choć czasami pozwalają również na jednoznaczną identyfikację użytkownika w celu uzyskania raportów o zainteresowaniach użytkowników produktami lub usługami, które oferuje sklep.
Cookie Dostawca Przeznaczenie Termin ważności
_ga Google Rejestruje unikalny identyfikator, który służy do generowania danych statystycznych dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta ze strony internetowej. 2 lata
_gat Google Używany przez Google Analytics do ograniczania liczby żądań 1 dzień
_gd# Google To jest sesyjny plik cookie Google Analytics służący do generowania danych statystycznych o sposobie korzystania ze strony internetowej, który jest usuwany po zamknięciu przeglądarki. Sesja
_gid Google Rejestruje unikalny identyfikator, który służy do generowania danych statystycznych dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta ze strony internetowej. 1 dzień
Wydajnościowe pliki cookie
Nie
Tak
Służą one do usprawnienia przeglądania i optymalizacji działania sklepu.
Inne pliki cookie
Nie
Tak
Są to pliki cookie bez wyraźnego celu lub te, które wciąż klasyfikujemy.